Friday, April 17, 2009

Family Dr.


Saya ingin menjual kesemua stok Family Dr saya dengan harga yang sangat menarik untuk anda semua. Stok Family Dr. yang masih ada didalam simpanan saya ada sebanyak 4 unit. Dengan ini saya menawarkan Mesin terapi medan elektrik Jenama Family dr. dengan harga RM4900 tidak termasuk caj penghantaran.

Jika anda berminat boleh lah menghubungi saya di talian 017-9235408 (En. Mad) bagi sebarang pertanyaan lanjut. Bagi kakitangan kerajaan dan juga badan berkanun saya juga boleh menguruskan pinjaman dengan koperasi bagi pembelian ini. Nilai pinjaman tidak semestinya sama dengan harga mesin yang saya jual.


Mesin Terapi Medan Elektrik Family Dr. adalah mesin terapi yang telah dipasarkan oleh Al-Jabbar Health Care Sdn Bhd. Family Dr. telah dibangunkan dengan menggunakan teknologi Jepun dan dikilangkan di China. Family Dr. mempunyai tiga fungsi iaitu:


1)High Voltage:


Arus elektrik static yang masuk ke dalam badan kita membawa ion positif dan ion negative bersama dengan sedikit getaran iaitu sebanyak 60 kali gegaran sesaat. Gegaran yang terhasil didalam saluran darah ini berupaya untuk membantu membersihkan segala kekotoran yang ada didalam saluran darah yang membantutkan peredaran darah keseluruh badan.


Output Voltage: 7000V(High), 5000V(Medium), 3000V(Low)


2) Negative Voltage.


Arus elektrik yang masuk kedalam tubuh membawa ion negative seratus peratus tanpa sebarang gegaran halus. Ion negatif sangat diperlukan oleh badan manusia kerana ia dapat membantu untuk menstabilkan kembali nilai pH darah. Selain itu, bekalan ion negative yang cukup didalam badan dapat meningkatkan lagi proses metabolisma badan dan juga dapat mengurangkan kepekatan darah.


Output Voltage: -3500V (High), -2500V (Medium), -1500V (Low)


3) Negative Ionizer


Ia menghasilkan persekitaran yang bersih dengan membekalkan ion negative semasa melakukan terapi. Dengan kehadiran ion negative disekeliling ia dapat membersihkan keadaan sekelling kita.



Spesifikasi


Model : Family Dr.

Power Supply : 240V Ac~, 50Hz/60Hz

Power consumption : 25W

Timer : 9 Hour and 58 Minute

Dimension : 270 x 260 x 110 mm

Weight : Approx. 3.2kg

1 comment: